Izglītības sistēma, kas tevi attīsta varbūt par 5%
Izglītības sistēma mūs gatavo, lai mēs kļūtu par speciālistiem. Šauriem speciālistiem, kuriem labāk nesaprast kopējo bildi, jo citādi mēs neparakstītos kļūt par šīs sistēmas atbalstītājiem. Izglītības sistēma mūs saldi aizmidzina, paved malā no mūsu ceļa, aizved uz šauru kabinetu, lai tajā mēs monotoni atkārtotu iekalto informāciju. Nekāda radošuma, nekāda prieka un gandarījuma. Tikai apdrošināšanas polise tavai izdzīvošanai.
Šī plāndēmija skaidri parāda, kas ir kas. Un tā skaidri iezīmē cilvēces portretu, kurā cilvēki vairs nav tiesīgi saukties par cilvēkiem. Liela daļa ir kļuvusi primitīvāka par dzīvniekiem, zaudējuši arī savu ķermenisko inteliģeci. Kas tad ir palicis pāri, kad esam pazaudējuši savu saikni ar garu, dvēseli, ķermeni? Tad vēl ir palikusi mazākā daļa no prāta, kas atkārto to, ko dzirdējis skolā vai televizorā. Dzīvniekiem piemīt daudz lielāka ķermeniskā inteliģence, viņiem nav jāiet skolā, lai saprastu, kā dzīvot, atveseļot un atjaunot ķermeni. Manuprāt, mērķtiecīgi pilsoņi skolās tiek nevis attīstīti, bet degradēti. Skolās tiek attīsta mūsu nenozīmīgākā daļa, tava tehnoloģiskā puse, kas ir iedota uz īri. Mūsu prāts ir dators, kas mums palīdz orientēties laikā un telpā. Tas mums tiek piešķirts piedzimstot un atņemts nomirstot. Tāpat, kā ķermenis. Šīs 2 mūsu laicīgās daļas arī izglītības sistēmā tiek trenētas, lai novērstu uzmanību no mūsu būtības un sūtības, lai mēs kļūtu par aizmigušiem patērētājiem, kas ir gatavi parakstīties uz mākslīgu dzīvi mākslīgā matriksā. Vēlos piebilst, ka arī jomas pie kā pieķeras izglītības sistēma - prāta un ķermeņa inteliģences, tiek attīstītas par 5%. Skolās tiek trenēta tikai kreisā smadzeņu puslode, kas ir smadzeņu mazspējīgākā puse un netiek trenēta saikne starp abām smadzeņu puslodēm, kas ir pamats pilnvērtīgai prāta veiktspējai. Un pavisam minimāli tiek trenēta ķermeniskā inteliģence - 2 vai 3 reizes nedēļā, kaut fiziskā aktivitāte būtu jāveic ik pēc 45 minūtēm. Pie tam, vispār netiek skarti jautājumi, lai mēs saprastu savu ķermeni, tā raidītos signālus un spētu tos tulkot, atveseļot sevi dabīgā veidā.
Mēs esam kļuvuši par neinteliģentām būtnēm, kas ir atradinātas no sevis un pasaules izpratnes, kas turpina gulēt un kalpot sistēmai. Kāpēc? Jo emocionālā un garīgā inteliģence, mūsu mūžīgā daļa, kas turpinās pastāvēt arī pēc ķermeņa nāves, vispār nav iekļauta skolas programmās. Vai tiešām jūs raudat par to, ka bērni nevar atgriezties šādās skolās? Vai tiešām jūs vēlaties aizmidzināt savus bērnus?