Kas izraisa karus?
Ik pa laikam pieķeru sevi sava veida naivumā, pārlieku lielā optimismā vai nepacietībā. Piemēram, par to, ka izstājoties no izglītības sistēmas, mums kāds sekos, lai mēs kopā varētu vērst par labu to, ko sauc par izglītību mūsu bērniem, kas varētu sekmēt draudzīgāku turpmāku sadzīvošanu uz zemes starp dažādiem cilvēkiem. Tam, kas notiek skolās ar izglītību, tam, kādas vērtības skolas pārstāv, joprojām ir liels atbalsts sabiedrībā. Cik daudzi no vecākiem NEgribētu, lai bērns iegūtu zelta medaļas, būtu labākais tur un tur, izceltos uz pārējā fona? Šī konkurences un cīņas paradigma līdz ar to ir dzīvotspējīga, neskatoties uz to, ka visi sākam saprast, ka sadarbība mūsdienu pasaulē ir kļuvusi nozīmīgāka par konkurenci, tā ir kļuvusi par izdzīvošanas stratēģiju gan uzņēmumiem, gan valstīm, gan cilvēkiem. Izglītības koncepcijās, vīzijās ir labi sarakstīts par sadarbību, bet skolās, kā viens turpina sacensties ar otru, klase pret klasi, skola pret skolu, nācija pret nāciju, tā sāncensība, karošana turpinās. Šī tiekšanās pēc uzvaras, izredzētības, apbrīnas, varas, slavas un bagātības arī ir pamats tam, ko šobrīd sākam katrs izjust uz savas ādas. Cīņa par resursiem, ietekmi, varu tik ļoti ir saasinājusies, ka kari ir kļuvuši par ikdienu. Vai jūs būtu gatavi vairs nesacensties par pirmajām vietām, lai ieguvēji būtu visi? Vai jūs būtu gatavi atteikties no uzvarētāja lauriem sev un bērniem, lai nebūtu vairs zaudētāju?
Ko simbolizē melnsvārči un baltsvārči?
Dabā viss ir dzīvs un klātesošs, dabā saspēle notiek “dzīvajā”, tā ir dzīvā pasaule. Cilvēks, kaut arī dabas un dzīvā sastāvdaļa, dzīvi pavada prātā, kaut kur starp pagātni un nākotni, bet ne šeit un tagad, “dzīvajā”. Lai cilvēku novirzītu no dzīvā, klātesošā, dievišķā, sistēmā ir radītas nedzīvas nozares, iestādes un to sludinātāji. Baltsvārči ir tie, kas konvencionālās iestādēs sagaida šajā pasaulē ienākošas dzīvas būtnes un ienes tos lietu, nedzīvos reģistros. Viņiem sava loma arī plānoto pandēmiju eskalēšanā un miroņu pavairošanā. Bet visvairāk mirušo garu uztur melnsvārči, tie, kas atbild par nedzīviem cilvēkiem. Mirušā izglītībā tādus valkā augstāko skolu procesu vadītāji un šo iestāžu absolventi, tiesās melnos svārkus uzvelk tie, kas spriež par nedzīvos reģistros ierakstītiem cilvēkiem (personām, juridiskām fikcijām, nedzīvām lietām), baznīcās tādus valkā ganāmpulka pieskatītāji, mirušo valstības promotētāji. Viņi simboliski ir arī tie, kas pieliek treknu punktu šim nedzīvam stāstam. Akla uzticēšanās zinātnes, izglītības, medicīnas un citām sistēmām neļauj mums piedzīvot dzīvu un atvērtu dzīvi klātesamībā un ir novedusi cilvēci līdz kraujas malai.
Vesela laikmeta beigas
Piedzīvojam vesela laikmeta beigas. Laikmets turpināsies, kamēr priekšgalā atradīsies karalis. Mēs to jūtam, tāpēc mēģinām atrast un nomest šo karali ārējā pasaulē. Latvijā arī viens tāds ir atrasts un liela daļa sit plaukstas, jo karaļa gāšana muļķiem vieš cerības par laikmeta beigām. Un pie sevis tik skaita mantru: “Es gan tāds neesmu, es gan tāds neesmu.”
Karaļa tronī sēž katrs no mums, mēs esam šis karalis, svarīgāks par pārējiem. Karalis ir mūsu vēlme kļūt gudrākam, skaistākam, bagātākam, slavenākam par pārējiem. Šī vēlme pakāpties uz citiem arī ir šī laikmeta spožums un posts, kas pakāpeniski atkāpjas. Laikmeta beigu agonijas ilgums būs atkarīgas no katra mums, cik ilgi ļausim šim karalim dzīvot mūsos. Kad karalis mūsos būs miris, tādus vairs nepiedzīvosim arī ārējā pasaulē. Tās būs vesela laikmeta beigas.
Sekta
Kad aizgāju no sektas LATVIJAS REPUBLIKA, cilvēki domāja, ka esmu aizgājis uz citu sektu. Kad redzēja, ka daudz rakstu un uzstājos, tad domāja, ka to sektu vadu. Patiesībā jau viss šai pasaulē ir balstīts ticībā. Mēs nezinām, esam aizmirsuši, kas mēs esam, bet ticam visam, ko mums stāsta skolotāji, mediji, politiķi un citi aktieri. Kādreiz mūs iemācīja ticēt reliģijai un pāvestiem, kādu laiku jau ticam naudas vērtībai, kaut segums tai nav, pēdējos gados mūs intensīvi spiež ticēt zinātnei. Kā redzam, arī valstis ir vien ticības jautājums, jo dokumentālu apliecinājumu tam, ka tās ir dibinājuši šīs zemes pamatiedzīvotāji, nav. Ja valsts ir ticības jautājums, tad es ticu cilvēku, ģimeņu un dzimtu dibinātai valstij, par ko mēs tuvākā laikā varam vienoties.
Uz ceļiem
Ik pa laiku izsalkušajiem tiek pamests kāds kauls, kuru skrubināt. Pēdējais kauls par kukaiņiem. Kamēr cilvēki neaptvers visu notiekošā kontekstu un vienotību, tikmēr kaulu skrubināšana būs pamatēdiens. Kukaiņiem būs sava vieta turpmākajā, ja atļausim turpināties vergturībai. Ko tad dzīvi palikušie vergi ēdīs, kad viss būs izputināts?
Visi pēdējo gadu notikumi ir likumsakarīgi ķēdes posmi, kas nav atraujami viens no otra. Plāndēmija, karš, lēmumi par kukaiņiem un digitālo naudu ir viena liela notikuma detaļas, kas tiek vienoti pārvaldīti un virzīti. Likumsakarīgi ir jāiznīcina viss, kas balstīja veco vergturības iekārtu un traucē ieviest jauno. Ir jāiznīcina uzņēmumi, nozares, ieņēmumu iespējas, viss, kas ļauj cilvēkiem būt mazāk atkarīgiem. Ir jānospiež visi uz ceļiem, lai tie būtu gatavi pielūgt jauno vergrurības iekārtu un kukaiņu reliģiju.
Arī tās saucamās pseidovalstis ir šī milzīgā projekta likumsakarīga sastāvdaļa. Kad tās labi iekļāvās vecajā vergturības sistēmā, tad tās dibināja, šajā brīdī, kad tas kļūst mazsvarīgas un pat traucējošas globālai pārvaldībai, tās tā vai savādāk beigs pastāvēt.
Ko darīsim mēs cilvēki to visu redzot un aptverot? Vai kritīsim ceļos?
Plašāks vēstījums par šo šeit:
Noziedzniekus rada pati valsts
Sistēmai ir izdevīgi, ka ir noziedznieki. Bailes ir pamats tam, lai varētu pastāvēt egosistēma. Bez bailēm tā vienkārši sagrūtu. Var uztaisīt brīnišķīgas skolas, kas neradītu vairs noziedzniekus. Amerikā bija pētījums, kur ieslodzīto kartotēkā neatrada nevienu mūziķi. Tas nozīmē, ka mūzikas instrumenta apgūšanai ir sociāla loma, lai nebūtu vairs jāgrūž miljardi aizsardzībā, cietumos. Šādas izglītības programmas izmaksātu daudz mazāk, kā cietumu būvniecība. Bet egosistēmai tas nav izdevīgi, jo tad nebūs ar ko baidīt.
Var radīt brīnišķīgus izgudrojumus cilvēkiem, bet zinātni neattīsta, mērdē, jo tad beigtos bailes par to, ka ir jāizdzīvo. Dēls dalījās savās pārdomās par alternatīvo enerģiju, ka varētu uzstādīt zibeņu uztvērējus. Tā ir milzīga jauda, ko varētu savākt, tik zinātniekiem būtu jāizgudro kā to transformēt un saglabāt. Vai tas nebūtu pa spēkam pasaules zinātnieku apvienībai? Ar šādiem praktiskiem jautājumiem būtu jānodarbojās zinātniekiem un zinātnei, lai labums no tā būtu visai cilvēcei un Zemei. Ja būtu bezmaksas enerģija, tad eksistenciāli jautājumi vairs nebūtu dienas kārtībā, pamatbailes pazustu. Taču tas egosistēmai, patērētāju ideoloģijai un egregoram nebūtu izdevīgi, jo neko vairs nevarētu pārdot un patērēt. Tās būtu egosistēmas beigas, jo nozombētie patērētāji atgrieztos savās ģimenēs un sētā, pavadītu laiku ar saviem bērniem, dzimtu, audzētu dzīvu un veselīgu pārtiku cauru gadu, atgrieztos priekā un pārticībā.
Kurš vainīgs?
Vainas apziņas iesēšana bija viens no audzināšanas instrumentiem caur kuru uzauga vairākas paaudzes. Šī programma un bacilis joprojām ir dzīvs gandrīz ikvienā no mums, kā arī mēs to turpinām izplatīt saviem bērniem. Ja kaut kas ir noticis ne tā, vainu esam iemācījušies meklēt ārpus sevis. Zināmā mērā, citu vainošana ir bijusi viena no izdzīvošanas stratēģijām, vieglākām pieejām, kas ļauj neuzņemties atbildību, vienmēr atrodot kādu malējo, kas vainīgs. Bet cik ilgi sevi mānīsim, cik ilgi vainosim politiķus vai jebkurus citus tur ārā?
Vainas sajūta var būt izveidojusies jau tik liela, ka vainojam visā sevi, bet tā norāda uz brieduma trūkumu, neizpratni par to, kas esi, kur esi. Pasaule ir caurausta ar mūžību un mīlestību, kur mēs visi satiekamies, lai to piedzīvotu. Mēs viens otram esam labākie spoguļi un skolotāji, kas spēj izgaismot to, kas paslēpts no paša acīm. Ja es kādu vai sevi gribu vainot, tad vainas sajūta manī vēl gruzd. Ja es kādu gribu vēl pārveidot, tad kaut ko vēl sevī nespēju pieņemt, integrēt. Brīnišķīga pasaule kurā mācīties, mācīties uzņemties atbildību par sevi un caur to arī par pasauli.
Sodi, kas veicina karus
Dzīvojam mēs laikos, kad cilvēkus joprojām audzina ar vainas un baiļu sajūtu. Cilvēkus dresē un paklausīgus dara caur sodiem. Pēdējos 2 gadus bijām liecinieki tam, ka cilvēcīgums noslīka zem bailēm tikt sodītiem. Tā visi ierēdņi, amatpersonas, uzņēmēji, vadītāji, darbinieki attaisnoja savu genocīdu ar to, ka viņus varētu sodīt augstāki priekšnieki, tāpēc tas viņuprāt bija attaisnojums viņu prasībām pret pārējiem.
Tādā sistēmā izaug cilvēki, kas pārstāj domāt, jo uztrenēti kā Pavlova suns, pilni ar refleksiem par pareizi un nepareizi, pilni ar bailēm kļūdīties. Arī izglītības sistēma strādā uz to, lai bailes par kļūdām pastiprinātos. Tā nu visi plāndēmijas posmi varēja realizēties tikai pateicoties izdresētiem pilsoņiem. Tādi ir gatavi paklausīt arī pavēlēm iznīcināt citus.
Plāndēmija turpinās, ir iestājusies aktīvā kara fāze un pilsoņi tiek aicināti stāties iznīcības rindās. Tā nu gaļa tiek sagatavota pļaujas laikam kaujas laukā.
Kas ir sistēma, vai no tās var iziet?
Pēdējā laikā daudz dzirdam šo vārdu, par to, ka sistēma ir kļuvusi nāvējoša, tā brūk, ka vēlamies iziet no sistēmas. Vai tas maz ir iespējams un kas galu galā ir sistēma? Sistēma ir kopuma daļiņu sadarbība noteiktu procesu un mērķu īstenošanai. Tāpat, kā cilvēkā kā mikrokosmosā darbojās noteiktas sistēmas, tādas kā asinsrite, nervu sistēma, imūnsistēma u.c., tā makropasaulē katra planēta pilda savu misiju kopējā universa sistēmā, katra upe apasiņo noteiktu zemes pleķīti. Sociumā līdzīgi darbojas uzņēmumi, organizācijas, valstis, kas it kā vienojas ap kādu mērķi vai izdevīgumu. Arī cilvēki šajos veidojumos ir kā daļa no kaut kā lielāka. Bez sistēmas nu nekādi.
Tas, par ko cilvēki runā, pieminot vārdu “sistēma”, varētu tikt traktēts kā egosistēma, tātad organisms, kas rūpējas tikai par sevi, nedomājot un nerīkojoties plašāk, lielākā mērogā, tātad vēzis. Ja mēs godīgi paskatāmies uz sevi un cilvēci kopumā, tad jāsecina, ka lielākā daļa esam pilnvērtīgi egoisti, kas domā tikai par savu labumu un iztikšanu, kas mīl patērēt un šķiesties ar dažādiem resursiem iedomātā komforta, statusa vai kaislību dēļ. Lielā mērā, cilvēce pati ir kļuvusi par vīrusu, vēzi visam veselajam. Cilvēku masveida slimošana ar vēzi arī atspoguļo šo egosistēmu uz Zemes, kur iznīcība pārņem dzīvību. Šo slimību mēs skaidri pieredzam pēdējo 2 gadu laikā, kad valstu pārvaldības aparāts vēršas pret savu organismu - cilvēkiem. Tā pati apēd sevi, veselās šūnas, dzīvus vīriešus un sievietes. Šajā prāta pasaulē, kurā vienīgā reliģija ir peļņa un nauda, dzīvībai vairs nav vērtības, tāpēc tā lēnām dziest. Ja vajag ko globāli pārbīdīt, pārdalīt resursus, tad tiek izraisīti kari, plāndēmijas. Egosistēmas iekāre ir kļuvusi tik neremdināma un slima, ka tā neredz, kā pati mirst. Neviena sistēma nevar pastāvēt bez sistēmas daļiņām. Egosistēmas daļiņas ir nevis kaut kādi resursi, vai tā būtu nauda vai nafta, bet cilvēki. Cilvēki, saslēgti neredzamām domformām, prāta programmām, likumiem, normām un kārtībām, arī veido šo sistēmu. Bez cilvēkiem tā nevpastāvētu.
Cilvēkam nav dabīgi būt vienam, viņam ir vēlme būt kaut kam piederīgam, tas nāk no sirds dziļumiem, kuros vēl atminamies savu vienotību ar visu pasauli, atceramies sevi kā dvēseli, daļu no Lielā gara. Tāpēc atklājot egosistēmu, atmostoties no ilūzijām, pirmā sajūta un darbība ir noliegt to, kas bijis, to, kas atmaskots. Arī savā garīgajā ceļā pienāk brīdis, kad mēs noliedzam savu skolotāju, mēs sajūtam, ka viņš melo, mēs esam viņu pārauguši un mums pateicībā jādodas tālāk. Arī šobrīd daudzi cilvēki ir pārauguši šo egosistēmu, pievarējuši egoisma bacili sevī. Ar noliegumu vai pateicību, esam gatavi doties tālāk, bet kur? Virziens ir daba, ekosistēma, tur, kur notiek dalīšanās, virzība uz kopējo nevis dažu labklājību. Mums jāiemācās dzīvot, kā mūsu sirdij un asinsritei, kas darbojās par labu cilvēkam un garam. Mums pašiem jākļūst par šo asinsriti Zemei, pasaulei un viens otram, lai mēs tiktu pāri, kļūtu pārtikuši. Turpinot dzīvot savās augstajās egoisma sienās un robežās, mēs mirsim kopā ar šo egosistēmu, kas jau ir sākusi agonēt savā pēdējā vēža stadijā. Ir jānomet bailes un raizes, jāpaļaujas un jādodas ceļā, nezinot, kur tas vedīs. Zemes un pasaules ekosistēmai tu un es esmu vajadzīgi tādi, kādi mēs esam, tāpēc tā parūpēsies par mums. Vai zinām, kas mēs esam, vai zem daudzām lomām un maskām spējam vēl sevi atpazīt?
Cilvēce iet bojā, cilvēki jūk prāta, bet es turpinu iet uz darbu
Ir pagājuši 3 gadi, kopš izgāju no sistēmiskiem darbiem. Nevarēju vairs iet pret savu sirdsapziņu. Nevarēju vairs atbalstīt to, kas veicina cilvēku gulēšanu. Sava pieredze man uzkrāta izejai no sistēmas, ar ko ikdienā arī dalos. Lielā mērā jāatzīst, ka konvencionālie izglītības pakalpojumi ir par nomaldīšanos prāta pasaulē un ego audzēšanu. Jāatzīst, ka konvencionālie medicīnas pakalpojumi ir par sava veseluma un veselības nodošanu farmācijas kompānijām. Jāatzīst, ka mediju vara de jure ir noteikta neatkarīga, bet de facto tā ir kļuvusi par prieka māju, kur maksātājus nebrāķē. Jāatzīst, ka tiesiskums ir beidzies līdz ar vakcinēšanas uzsākšanu un tiesu vara arī ir kļuvusi par bordeli. Jāatzīst, ka būšana savā valstī vairs nepasargā mani no varas (savu kalpu), policijas un tiesu izpildītāju (drīz arī armijas, zemessardzes) represijām un cilvēku tiesību pārkāpšanas, genocīdu pret cilvēkiem.
Cilvēkos ir milzīga vilšanās, bet milzīgais materiālais spiediens, kas ir mākslīgi izraisīts visā pasaulē, manipulējot ar visām cenām, ir novedis cilvēkus izmisumā. Daudzi aptver, ka cilpa savelkās, bet turpina vēl iet uz darbu, jo šķiet, ka izejas nav. Un tas ir tāpēc, ka cilvēki ir atrofēti, skolojot visus par patērētājiem, par sistēmas skrūvītēm, nespējot vairs radīt un sevi nodrošināt ārpus tās. Tas ir tāpēc, ka cilvēki ir sadalīti, sašķelti nacionalitātēs, reliģijās, klišejās un normās, nespējot vairs nenosodīt, nenoriet citādi domājošos. Tas ir tāpēc, ka visi ir veidoti pēc parametriem un programmām, kur atšķirties no tām nozīmēja dabūt “pa zobiem”, tādejādi nerunājot vairs to, ko gribās pateikt, darot to, ko patiesībā negribas darīt, paturot daudz ko pie sevis, pazaudējot drosmi būt tādam, kāds esi.
Es dzirdu un jūtu, ka arvien vairāk cilvēku atvieno savus kabeļus no sistēmas, nedodot tai tik daudz vairs savas uzmanības un resursus. Viens no pēdējiem kabeļiem, kas ir palicis, ir vēlēšanas, atkarība no prezidentiem, ministriem un ierēdņiem. Cilvēki, šīs zemes pamatiedzīvotāji, dzīvi vīrieši un sievietes var vienoties par savu valsti, saviem noteikumiem un cilvēkiem, kas viņus pārstāvēs. Bez vēlēšanām, bez aktieriem un režisoriem. Nav jāboikotē vēlēšanas un jāturpina iet uz darbu, patērēt sistēmu. Tad nekas nemainīsies. Ir jāignorē visa sistēma un kopā ar cilvēkiem jāveido sava pārtikšana, sava izglītība, medicīna, ekonomika un politika, sava valsts.
Mutācija
Šādās transformācijās, pārejās atbilde vēl nav pieejama ārējā pasaulē, vēl nav iemīta taciņa, uztaisīts ceļš, uzkrāta pieredze. Ārējā pasaulē mēs vienmēr pieredzam sekas, tā ir mūsu iekšējās pasaules izpausme. Ir jābūt radošākam, jāpārstāj darboties, domāt kā līdz šim, lai beigtu iet pa apli, spētu izkļūt no vāveres riteņa. Atbilde ir jāmeklē katram sevī, jāsmeļās drosme rīkoties savādāk kā līdz šim. Tādi paši izaicinājumi sagaida katru ģimeni, tautu un cilvēci kopumā.
Tumšie laiki
Daži no mums piedzīvos laikus, kad par šo brīdi teiks - tumšie laiki. Šobrīd ir gana daudz cilvēku, kas domā, ka šobrīd piedzīvojam cilvēka gudrības augstāko punktu, ka tik labi un progresīvi cilvēks nekad vēl nav dzīvojis.
Šķiet pasaule ir apgriezusies kājām gaisā, dzīvojam tādā kā Aizspogulijā, kur viss šķiet otrādi. Inde ir kļuvusi par zālēm un zāles par indi. Regress būs progress un progress regress. Muša būs zilonis un zilonis muša. Tumsa būs gaisma un gaisma tumsa. Vīrietis būs sieviete un sieviete vīrietis. Kalps būs kungs un kungs būs kalps. Mākslīgs būs dabīgs un dabīgais mākslīgs. Meli būs patiesība un patiesība meli. Karš būs miers un miers būs karš. Nodevība būs draudzība un draudzība nodevība. Nabadzība būs bagātība un bagātība nabadzība. Ģimene būs ākstība un ākstība ģimene. Muļķis būs gudrs un gudrais muļķis. Vājš būs spēcīgs un spēcīgais vājš. Slims būs vesels un veselais slims. Aklais būs redzīgs un redzīgais akls. Nevērtīgais būs vērtīgs un vērtīgais nevērtīgs. Važas būs brīvība un brīvība važas.
Tādos laikos dzīvojam, kur viss ir saputrojies. Tāpēc šis ir šķirošanas laiks, sēnalu atdalīšanas laiks no graudiem, lai lietas sastātos tādas kādas tās ir. Tie pirmie būs tie pēdējie un pēdējie pirmie.
Piemineklis kā krusts
Cilvēki, kas ir atbrīvojušies no kādas daļas kaitīgu programmatūru un neiet vairs gana pavadā, bija pārsteigti par gājienu pret. Var manīt cik daudz šis gājiens ir menedžēts un apmaksāts, uz tā tiek būvētas nākamās iluzorās pilis un karaļi tajās. Pie šī jautājuma strādā labākās PR kompānijas, lai varētu pārdot to, ko neviens tā pat nepirktu.
Piedzīvojam to, cik cilvēki ir vadāmi, cik ļoti vēl bara instinkts ir dzīvs. Pietiek saspiest vajadzīgās pogas, lai sāktu strādāt programmas un cilvēks nerīkotos saprātīgi, savās interesēs. Liela daļa iet piedalīties bioķīmiskā eksperimentā, jo tā dara citi. Liela daļa dodas karā, jo tā dara citi. Ja kāds dodas gājienā, tad es arī iešu. Liela daļa dodas uz vēlēšanām, tad es arī iešu.
Manipulācija ar mūsu prātiem būs nepārtraukta, kamēr neaptversim, kas mēs esam un cik daudz mūsos ir programmas, kas piesārņo mūs un mūsu dzīvi. Arī mūsu personība ir viena liela programmatūru gamma, kas ir sabiedrības iedarbināta un stutēta. Mēs neesam personības, bet cik daudzi no mums to aptver. Pamēģini to pateikt publiski un visa biorobotu armija metīsies tev virsū, jo tu apdraudi viņu motorizēto un monetizēto dzīvi.
Vērojot to no malas, nenostājoties kāda pusē, tu redzi, ka pilsoņi ir kļuvuši par sektu, kas ir gatava publiskai pašnāvībai kāda pieminekļa dēļ. Tas, ka kaut ko uzpspridzinās, nonesīs vai apslēps, nenozīmēs, ka tas nebūs vairs klātesošs, ka pazudīs mazvērtības kompleksi un upura domāšana. Piemineklis, kā krusts tiks turpināts nests no pagātnes un nākotni, piesaukts vietā un nevietā. Ja tā nebūtu, tad lielās brēkas ap to arī nebūtu. Liela brēka, maza vilna.
Stāsts par skabargu un baļķi
Tagad tiek izdoti likumi, kur visiem jādzied vienu dziesmu. Kas nebūs ar to mierā, tie būs noziedznieki, kas tiks vajāti un ieslodzīti. Pirmo jau ir atraduši un tiesās Uzvaras dienā.
Šīs skabargas citu acīs jau tiek meklētas dienu un nakti. Tiek ģenerētas idejas, kā vēl vairāk skabargas nošķirt no baļķiem. Baļķa nesējiem ir radusies ideja par to, lai skabargām vairs neļautu piedalīties skaistumkonkursā - vēlēšanās. Tie, kas nevarēs nodziedāt baļķa dziesmu, tiem ieeja konkursā būs liegta. Tāds top jaunākais šedevrs no baļķu saeimas.
Atliek tikai novērot, kā notiek baļķu republikas bojāeja. Baļķinieki ar savu aparātu paši ir kļuvuši par noziedzniekiem, genocīda un totalitārisma ieviesējiem. Vienīgais, kas viņus vēl neļauj pārvērst malkā ir baļķu apsardzes firma policijas un armijas ietērpā. Ir pienācis laiks šo vienību komandieriem izlemt, kam viņiem ir jākalpo - baļķiem vai skabargām. Abās pusēs nenostāvēt, tāpat, kā skabargām vai baļķiem. Kas esi tu?
Sēkla, kā vienīgā vērtība
Bordeļu pasaule
Pārsvarā neaizdomājamies, bet dzīvojam pārdoto ķermeņu pasaulē. No vienas puses šajā pasaulē norisinās ķermeņa kults, kur liela daļa cenšas tušēt ar prātu izdomātos ķermeņa trūkumus un izcelt to, ar ko prāts lepojas. Šajā pasaulē skaistumkonkurs ir pamata disciplīna cīņā pēc dažādiem tituliem.
No otras puses mēs pieredzam to, kā lielākā daļa pārdod savu ķermeni, ka tas ir maiņas līdzeklis, lai varētu dabūt ko pretim. Pēdējos 2 gadus tas ir redzams tik uzskatāmi, ka neredzēt to liekas neiedomājami. Šobrīd piedzīvojam to, ka mirstošā sistēma paģēr ziedot, pārdot savu ķermeni eksperimentiem, lai tā varētu eksistēt arī turpmāk. Visam ir noteikta sava cena, arī ķermenim, viss jau ir kļuvis pērkams šajā materiālā pasaulē.
Ķermenis ar prātu ir piesaistīts matriksam, kur tev šķiet, ka ir valstu robežas un citi ierobežojumi, kuri ir nepārvarami bez personas koda un citādiem apliecinājumiem. Normāli šķiet darīt darbus, kas tevi nesaista, lai it kā uzturētu ķermeni pie dzīvības. Šai sistēmai tiek ziedots gana daudz laika, enerģijas un uzmanības. Lielā mērā arī ķermenis un prāts.
Laika Gars vairs neatzīst šo nevīžīgo apiešanos ar ķermeni un citiem dabas resursiem, tāpēc mēs piedzīvojam to, ka tam, kam visvairāk bijām pieķērušies, sabruks. Daudziem sabruks ķermeņi, daudzi sajuks prātā, daudzi bankrotēs, piedzīvosim totālu naudas reliģijas norietu. Tik ļoti viss mainīsies, ka bordeļi būs jāslēdz ciet.
Valsts, kas uzcelta uz meliem
Celtnes, kas nav balstītas uz kārtīgiem pamatiem, ātri sabrūk. Nepaiet pat 100 gadi, kad šādu celtņu vairs nav. Ir tādas, kas stāv tūkstošiem gadu, jo pamati, materiāli un darbs ir bijuši kvalitatīvi. Arī attiecības, kas ir balstītas uz meliem, ātri izjūk. Arī valstis, ja to pamatos ir ielikti meli, nevar ilgi pastāvēt. Mums jāapzinās, ka ne cilvēki dibināja valstis, bet šeftmaņi, kas atkal redzēja izdevīgumu noteiktā izkārtojumā. Nebija tautas referenduma, sapulces, Lielā Rita vai pilnvarojuma. Nebija arī satversmes, kas to visu saturētu kopā. Arī pār glaveno valstiskuma dokumentu bija un joprojām ir liela šaubu ēna un meli. Tas ir novedis pie tā, ka cilvēkam šeit ir kļuvusi vienaldzīga šī komercfirma, kurā no valstiskuma ir palikusi vien izkārtne, bet vidus jau ir tukšs. Māja ir avārijas stāvoklī, tajā dzīvot jau ir bīstami cilvēka dzīvībai. Māju projektētājus tun zemju privatizētājus as nesatrauc, jo cilvēkiem ejot bojā, būs vairāk resursu, ko patērēt, būs mazāk galviņu ar ko dalīties.
Cilvēki, kam rūp dzīvība, brīvība un miers ir aicināti celt jaunu būvi, kurā justies droši. Vairs neatdodam balsi vecās ēkas pārbūvei vai restaurācijai, tādu ēku vairs nevar atjaunot. Vienojamies par jaunu formu un saturu, jauniem spēles noteikumiem, kurā vara vairs nepieder korporācijām un viņu naudas reliģijai.
Es vairs nevaru atļauties palikt sistēmā
Ļoti daudzi cilvēki izšķirās starp palikšanu sistēmā vai iziešanu no tās. Izšķiras starp ienākumiem, kurus varētu vēl gūt sistēmā vai savas rūpalas veidošanu ārpus sistēmas. Izšķiras vai laist savus bērnus skolā un ziedot šim eksperimentam vai to nedarīt. Izšķiras vai ir maz vērsts doties uz slimnīcu ar jebkādu kaiti, jo vienīgais, kas šobrīd pasaulē joprojām tiek meklēts un atrasts ir kovids. Izšķiras vai biļete uz izklaidēm un patērēšanu ir to vērta, lai ziedotu sevi eksperimentam ar daļu no sevis.
Es vairs nevaru atļauties palikt sistēmā, jo tad man jāziedo savs ķermenis eksperimentiem ar cilvēku ķermeņiem un psihi. Es vairs nevaru atļauties sūtīt savus bērnus sistēmas skolās, jo tad bērni tiks pakļauti šiem eksperimentiem. Es vairs nevaru atļauties apmeklēt ārstniecības iestādes, jo ieeja domājošiem cilvēkiem tur ir liegta. Es vairs nevaru atļauties ticēt zinātnes un mediju meliem, jo tad tie mani nozombēs. Es vairs nevaru atļauties ticēt valdībām un viņu likumiem, jo tad tie mani ziedos pārstrādei. Es vairs nevaru to atļauties, palikšana sistēmā ir kļuvusi par dārgu.
Politika ir vajadzīga tikai sašķeltajiem
Cilvēce jau šodien varētu vienoties par jaunu, labāku pasauli, ja nebūtu noticējuši tam, ka viņi ir atšķirīgi no citiem. Ar ādas krāsu, valodu, ticību vai ideoloģiju. Šis tad arī ir tas jājamzirdziņš ar ko jau gadsimtiem turpina jāt tie saucamie politiķi. Tāpēc viņu pātaga ir SKALDI UN VALDI. Izrāde aiz izrādes, cilvēkiem jau vēmiens no tā visa, bet redz turpina ticēt savai unikalitātei, tātad atšķirīgumam. Tas ir arī visa pamats ciešanām un piedzīvojumiem ar grābekļiem.
Patiesībā jau mēs visi no vienām mājām nākuši, tik apģērbs katram savs un ceļš līdz šai pieredzei. Kad apzinies mūžīgākas lietas par valstīm, ticībām vai ideoloģijām, tad pamazām ataust apziņa par visa vienotību, ka visi esam garīgas būtnes ar misiju ķermenī nevis ķermenis ar tieksmi piedzīvot garīgumu. Kad saproti, ka apkārt visi tādi, tad ko vēl dalīt. Kādas mistiskas robežas un ierobežojumi. Tikai cilvēks viens tāds dīvainītis uz planētas, kas nevar brīvi pārvietoties pāri robežām. Putni, dzīvnieki pārvietojās bez pasēm un saskaņojumiem, bez sertifikātiem un testiem. Tik cilvēks galvu nodūris turpina uzturēt režīmus, kas visus saliek pa būrīšiem. Valstis ir lielākie zoodārzi pasaulē, kur dzīvo būtnes, kas nezin, kas viņi ir un, ka viņas atrodas krātiņos. Tāda ir pasaules pārvaldības politika. Cilvēku tiesības? Reizi četros gados atdot savu balsi, lai kļūtu par aprūpējamu būtni bez tiesībām un kaudzēm pienākumu.
Izeja? Salasīt savas lauskas, aptvert pasauli kā vienotu platformu garīgai pieredzei. Tad arī spēsim vienoties, cilvēks ar cilvēku bez starpniekiem. Tad arī politika vairs nebūs vajadzīga un pielietojama, jo ko vairs dalīt, ko izcīnīt, ja visi esam no vienām mājām.
Cilvēki, kam jāsaskaņo viedokļi
Dzīvojam sabiedrībā, kur jāsaskaņo viedokļi. Sākumā ar vecākiem, viņi māca, kas ir labi, kas slikti. Pēc tam jāvienojās ar skolotājiem un draugiem, kas ir labi, kas slikti. Tad jau nāk darba vai akadēmiskā vide. Tad vīrs vai sieva vai vēl kāda LOMA.
Ja būsi ārpus saskaņojuma, tad būsi ārpus bara - ģimenes, dzimtas, skolas, kopienas, sabiedrības. Tās ir lielas bailes būt izraidītam, ko atmināmies kopš senseniem laikiem. Tāpēc mīļā miera labad bieži vien izvēlamies labāk turpināt klusēt, tēlot, spēlēt lomas un vilkt sev maskas.
Arī šis laiks parāda, ka šīs tradīcijas ir dziļas, pamatīgas un ne tik viegli kustināmas. Neskatoties uz to, ka bars tuvojās aizai, joprojām ir šaubas vai izteikt citu viedokli, kas atšķirās no pārējā bara, sevišķi publiski. Katram savs laiks sajust impulsu runāt un vairs neklusēt.